Social Media Łódź

Tylko w czwartym kwartale 2018 roku odnotował wzrost liczby użytkowników w stosunku do poprzednich lat.  Wskaźnik poziomu przekroczył ponad 2 miliardy 320 mln użytkowników. Natomiast miesięcznie z Facebooka korzysta 381 użytkowników. Takie dane świadczą o wysokim zainteresowaniu odbiorców mediami społecznościowymi.  Jak możesz wykorzystać działania w social mediach do działań marketingowych? Podpowiadamy o tym poniżej.

Czym są social media ?

Media społecznościowe to witryny online oraz aplikacje internetowe, które umożliwiają tworzenie, jak i wymianę treści pomiędzy użytkownikami korzystającymi z nich. Należą do nich: Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter Snapchat czy też Goldeline. Dzięki temu że na większości kanałach social media Łódź mogą konto utworzyć osoby powyżej 13 roku życia oraz już tym bardziej osoby pełnoletnie, firmy traktują takie osoby , jako przyszłych Klientów i to do nich kierują działania marketingowe.

Jak działa marketing wirusowy w social media Łódź?

Marketing w social mediach opiera się na strategii marketingu wirusowego. Oznacza to, że posty przygotowane w sposób przyciągający uwagę odbiorców potrafią dotrzeć sporej grupy użytkowników i wygenerować duży ruch. Dla podtrzymania ich zainteresowania firmy powinny odpowiadać na komentarze, zadawać pytania oraz pisać leady, czyli krótkie zajawki, które będą zwiększać zainteresowanie.

Płatne czy darmowe działania w social mediach Łódź?

Oprócz wybrania odpowiedniego kanału, warto zwrócić uwagę na to formę działań i wybrać płatną lub darmową reklamę. Jeśli chodzi o płatne działania, to należy zastanowić się nad tym, ile budżetu chcemy przeznaczyć, do jakiej grupy odbiorców chcemy dotrzeć, jakich efektów oczekujemy czy też na jakim etapie rozwoju znajduje się firma.

Jakie korzyści daje marketing w mediach społecznościowych?

Marketing social media umożliwia nawiązanie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, osiągnięcie dużego zasięgu, dotarcie do dużej grupy odbiorców czy też możliwość budowania relacji z klientem.